|
Nieuwsbrief van 15 november 2017 |
|
Misleidende televerkoop
|
Steeds meer consumenten klagen over de misleidende televerkopers van NextFly. Ontving u een betalingsaanmaning van NextFly? En dreigt NextFly met een gerechtelijke procedure? Volg ons advies: haak de telefoon in, betaal niets en negeer de mails!
|
Lees verder
|
|
|
Vlucht vertraagd, wat nu?
|
Voorbeeldbrief
Landde u met vertraging op uw eindbestemming? In sommige gevallen hebt u recht op bijstand en een vergoeding. Hoeveel? En hoe vraagt u die vergoeding aan de luchtvaartmaatschappij? ECC legt het uit.
|
Lees verder
|
|
|
Opgelost!
|
Na een telefoontje van een televerkoper, ontdekt Mevrouw P. dat haar rekening gedebiteerd werd in opdracht van een incassobureau. Zij had nochtans nooit ingestemd met een aankoop. Overkwam u hetzelfde? ECC legt uit hoe u dit zelf kunt oplossen.
|
Lees verder
|
|
|
|
|
|
DISCLAIMER |
ECC België is medegefinancierd door de Europese Unie, de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie en OOBC vzw (Test Aankoop).
De verwoorde visies en meningen zijn van de auteur(s) en stemmen niet noodzakelijk overeen met die van de Europese Unie, of het Uitvoerend Agentschap voor het midden- en kleinbedrijf (EISMEA), de FOD Economie of OOBC vzw (Test Aankoop). Deze laatste kunnen hiervoor niet verantwoordelijk worden gehouden. |
|
|
UITSCHRIJVEN |
Wenst u de ECC-nieuwsbrief niet langer te ontvangen? Schrijf u dan uit met onderstaande link. |
Uitschrijven
|
|
|